Τρίτη 19 Μαρτίου 2024

Χρήσιμες λειτουργίες της Τραπέζης Πειραιώς για κινητά τηλέφωνα

 

Χρήσιμες λειτουργίες στην εφαρμογή για κινητά τηλέφωνα winbank app της Τραπέζης Πειραιώς

 

Γράφει ο Αυγερινός Β.

 

Η Τράπεζα Πειραιώς παρέχει στους πελάτες της νέες χρήσιμες λειτουργίες, τις οποίες μπορούν να έχουν από το φορητό τους τηλέφωνο με την εφαρμογή winbank app, χωρίς να χρειάζεται πλέον να επισκέπτωνται κάποιο κατάστημα.  Πρόκειται για τις παρακάτω υπηρεσίες.

 

1. Βεβαιώσεις, Αιτήσεις & Υποστηρικτικά Έντυπα.  Ο πελάτης της τράπεζας μπορεί να ζητήση και να εκδώση βεβαιώσεις και υποστηρικτικά έντυπα, χωρίς επίσκεψη σε κατάστημα, μέσα από την εφαρμογή winbank app στην ενότητα Υπηρεσίες.

2. Εμφάνιση στοιχείων κάρτας. Ο κάθε πελάτης μπορεί εύκολα και γρήγορα να δει τα πλήρη στοιχεία όλων των καρτών του (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξεως και κωδικό CVV2/CVC2), μέσα από την εφαρμογή winbank app.  Ξεχνούν εδώ να ενημερώσουν τον κακόμοιρο πελάτη ότι τα στοιχεία της κάρτας εμφανίζονται στην οθόνη του μόλις για 19 δευτερόλεπτα!  δηλαδή πρακτικά είναι τελείως άχρηστο, διότι και αετήσιο μάτι να έχης και φωτογραφική μνήμη, πάλι δεν προλαβαίνεις να συγκρατήσης τις πληροφορίες, αν τυχόν τις χρειάζεσαι.  Αν τώρα είσαι και μιας κάποιας ηλικίας, έχεις πρεσβυωπία, δεν βλέπεις καλά, δεν είσαι αστέρι στον χειρισμό του κινητού σαν τους εικοσάρηδες νέους, τότε θα καταλάβης ότι η τράπεζα σε κοροϊδεύει ψιλό γαζί.  Τουλάχιστον άλλες τράπεζες αφήνουν τα στοιχεία να φαίνωνται για 2-3 λεπτά ή και περισσότερο.

3. Έκδοση κωδικού για την υπηρεσία Λεφτά στο Λεπτό.  Μέσα από την εφαρμογή winbank app ο πελάτης έχει την δυνατότητα να εκδώση κωδικό αναλήψεως μετρητών για την υπηρεσία Λεφτά στο Λεπτό.  Και εδώ πάλι προσοχή, μην ξεγιελιέστε!  Πρόκειται για στιγμιαίο μικροδάνειο της τράπεζας. Για την υπηρεσία αυτή υπάρχουν επιτόκια και αλμυρές χρεώσεις.

4. Νέα όμοια συναλλαγή. Με την εφαρμογή winbank app ο πελάτης μπορεί εύκολα και γρήγορα να επαναλάβη μία πρόσφατη συναλλαγή.

5. Πληρωμή λογαριασμών. Με την εφαρμογή winbank app μπορεί ο πελάτης εύκολα να πληρώση τους λογαριασμούς του, αναζητώντας τον οργανισμό από τη διαθέσιμη λίστα πληρωμών.  Προσοχή κι εδώ, υπάρχουν χρεώσεις.

 

Και πάλι πρέπει να έχουμε υπόψει μας ότι πρώτα όλες οι βασικές ή συστημικές τράπεζες έχουν γίνει απλησίαστες και απρόσιτες για τον απλό πολίτη, αφού δεν παρέχουν πλέον ούτε ένα ημέϊλ επικοινωνίας ούτε στο τηλέφωνο μπορείς να τους βρείς ούτε τα υποκαταστήματα απαντάνε στις κλήσεις μας, έχουν όμως τα λεφτά μας και τα διαχειρίζονται αυτοί για μάς, χωρίς να μάς επιτρέπουν να έχουμε άμεση ενημέρωση και επαφή (πιο απρόσιτες και από τα αγιορείτικα μοναστήρια έχουν γίνει οι καλές μας οι τράπεζες). 

Μέχρι πριν από λίγα χρόνια η τράπεζα Πειραιώς είχε μία από τις καλλίτερες υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρετήσεως των πελατών της στο τηλέφωνο επικοινωνίας (+30) 210-3288000, το οποίο λειτουργούσε για όλες τις υπηρεσίες όλο το 24ωρο, και όλες τις ημέρες και Κυριακές και αργίες και Χριστούγεννα και Πάσχα.  Τώρα το τηλέφωνο αυτό για όλες τις υπηρεσίες λειτουργεί μόνον Δευτέρα - Παρασκευή 8:00 – 18:00, έχει τεράστιο χρόνο αναμονής, πάνω από μισή ή και πάνω από μία ώρα, ή αν το σηκώσουν δεν ξέρουν να σε ενημερώσουν (πηγαίνει η γραμμή σε άσχετα τμήματα) κ.λπ. κ.λπ.  Χάλια αδιόρθωτα!

Και μετά σου λένε ότι σε «διευκολύνουν» μέσω του διαδικτύου.  Εφαρμόζουν δηλαδή την παροιμία «Πρώτα να σε κάψω, Γιάννη, και μετά να σε αλείψω να γειάνη»!

Όλες τις παραπάνω «σπουδαίες» δυνατότητες και υπηρεσίες οι τυχεροί πελάτες της Τραπέζης Πειραιώς μπορούν να τις ανακαλύψουν και να τις χρησιμοποιήσουν μόνο μέσα με την εφαρμογή winbank app! Ά ρε τυχεράκηδες!  Δηλαδή θα πρεπει να έχουν όχι ένα όποιο νάναι κινητό τηλέφωνο, αλλά ένα σμάρτφων, κόστους 200 € καί άνω!  Καταλάβατε;

Δεν μου λέτε, αγαπητοί εγκέφαλοι της Τραπέζης Πειραιώς, έχετε ακούσει να γίνεται λόγος για υπογεννητικότητα στην Ελλάδα και για το ότι η χώρα μας έχει τον πιο γηρασμένο πληθυσμό στην Ευρώπη; Ότι στην χώρα μας οι άνθρωποι 60, 70, 80 ετών αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο;

Ξέρετε πόσες χιλιάδες από αυτούς τους ανθρώπους σε τέτοιες ηλικίες αγνοούν εντελώς ή αδυνατούν να χειριστούν υπολογιστή, διαδίκτυο, σμάρτφων και άλλα τέτοια;  Τί θα γίνη με αυτούς;  Δεν θα τους εξυπηρετήσετε;  Πώς θα κλείσουν ραντεβού αυτοί οι άνθρωποι; Πώς θα δούν τα στοιχεία της κάρτας τους;  Πώς θα πάρουν μία βεβαίωση που χρειάζονται; Πώς θα πληρώσουν κάποιον λογαριασμό; Πώς θα στείλουν ένα χαρτζηλίκι δώρο στο εγγόνι τους, χωρίς να τους χρεώνετε παρανόμως και αισχρώς;  Τις καταθέσεις τους όμως θέλετε να τις έχετε, έτσι;  Ντροπή σας, ντροπή σας, και πάλι ντροπή σας!

Τους αναγκάζετε να εξαρτώνται από τρίτα άτομα, από τον λογιστή τους, απο την μαγείρισσα ή την καθαρίστρια ή την νοσοκόμα τους, από την φιλοτιμία των ανθρώπων που είναι στην υπηρεσία των δήμων «Βοήθεια στο σπίτι» κλπ., με ό,τι συνεπάγεται αυτό για την ασφάλεια των συναλλαγών και των χρημάτων και της ζωής των ηλικιωμένων πελατών σας.  Είστε υπεύθυνοι για υπεξαιρέσεις χρημάτων και άλλα παρόμοια εγκλήματα! 

Μακάρι να πάθετε κάποια στιγμή κι εσείς το ίδιο, να σας κλέψη τα χρήματα κάποιος που δήθεν θα σας βοηθήση σε κάποια διαδικτυακή τραπεζική συναλλαγή, γιατί μόνον έτσι θα καταλάβετε...


(19/3/2024)

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβόμαστε την ελευθερία εκφράσεως της γνώμης και την ελευθερία του λόγου, γι᾿ αυτό είναι πιθανό να δημοσιεύσουμε και κείμενα που μας απεστάλησαν, με τα οποία μπορεί να μη συμφωνούμε. Τα άρθρα και τα μηνύματα που δημοσιεύονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν σημαίνει ότι υιοθετούνται από αυτό το ιστολόγιο (blog). Το παρόν ιστολόγιο (blog) δεν δεσμεύεται για δημοσίευση κάθε κειμένου που μας αποστέλλεται, ενώ διατηρεί το δικαίωμα να διορθώνει τις τυχόν ανορθογραφίες και ασυνταξίες των κειμένων ή να ενιαιοποιεί, όταν χρειάζεται, την ορθογραφία των συνεργασιών. Επίσης διατηρεί τό δικαίωμα να περικόπτει ή να αποδίδει περιληπτικώς το περιεχόμενο των δημοσιευομένων κειμένων ή να χωρίζει ένα μεγάλο κείμενο σε μικρότερες δημοσιεύσεις ή αντίθετα να ενώνει μικρά κείμενα σε μία ενιαία δημοσίευση, εφόσον δεν αλλοιώνεται το νόημα του αρχικού κειμένου. Η όποια διατυπούμενη κριτική ή αντίθετη άποψη (σε άρθρα ή σχόλια) πρέπει να είναι κόσμια και να αναφέρεται σε ιδέες, γεγονότα και διατυπώσεις και όχι σε πρόσωπα. Δεν επιτρέπονται η δυσφήμηση, ο χλευασμός, η επιθετική ειρωνεία, οι απρεπείς χαρακτηρισμοί, η βωμολοχία, η λεκτική βία, η συκοφαντία, τα προσβλητικά ή υβριστικά σχόλια, λέξεις χυδαίες ή σεξουαλικού περιεχομένου. Όποτε εντοπίζονται τέτοια μηνύματα-σχόλια θα τροποποιούνται ή θα διαγράφονται.