Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Γράμμα ενός μαθητή στο υπουργείο παιδείας και στην Ένωση Ελλήνων Φυσικών

Αγαπητοί κύριοι είμαι ένας μαθητής που έχω λύσει το επίμαχο θέμα Γ4.

Εξ αιτίας αυτού δεν πρόλαβα να ασχοληθώ με το τελευταίο Δ4 θέμα, ένα θέμα που μετέπειτα το έλυσα και μου στοιχίζει μια σημαντική απώλεια βαθμών. Από εμένα ποιος θα ζητήσει συγγνώμη; Το δικό μου δίκιο ποιος θα μου το αποδώσει; Σας βλέπω να μιλάτε ειρωνικά όταν λέτε ότι τα θέματα είναι για ταλέντα φυσικής. Τότε προτείνετε να διαγωνιζόμαστε στην πατριδογνωσία, ίσως και στα καλλιτεχνικά αντί για τη φυσική. Μήπως στα ίδια θέματα δεν διαγωνιζόμαστε όλοι; Η ίδια εκφώνηση δεν είναι για όλους;

Δεν είστε σοβαροί κύριοι, και το λέω με μεγάλο πόνο γιατί είσαστε οι δάσκαλοί μου. Aυτοί που πρώτα θα έπρεπε να σκέφτονται το πόνο και την απογοήτευση μιας παιδικής ψυχής, όταν έτσι απλά με μια παγωμένη ανακοίνωση καταρρίπτεται την αξία κάποιων που ξεχώρισαν με την αξία και την γνώση τους, μόνο και μόνο για να είσαστε αρεστοί στη συντεχνία σας. Δώστε μου μια απάντηση κύριοι. Ύστερα από αυτό που προτείνετε να γίνει θεωρείτε ότι οι εξετάσεις είναι δίκαιες; Όχι κύριοι. Και αυτό που πραγματικά επιθυμώ είναι να φύγω από αυτή τη χώρα και να μην σας ξαναδώ ποτέ μου. Να μη μου θυμίζει κανείς ότι υπήρξατε δάσκαλοί μου. Και αυτό ειλικρινά προτίθεμαι να κάνω. Τους μόνους που σκέφτομαι είναι οι γονείς μου. Σε αυτούς τι θα απαντήσετε κύριοι; Συγγνώμη δεν δέχομαι, γιατί έτσι απλά δεν μπορείτε να δηλητηριάζετε ανθρώπινες ψυχές. Εγώ μόνο αυτό θα σας πω. ΣΑΣ ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ. Και το λέω μέσα από την ψυχή μου.

parapolitikaargolida.gr


Αναρτήθηκε στις 5/26/2012 07:55:00 μμ



Σχόλιο του ιστολογίου. Συμφωνώ και συμπάσχω με τον συντάκτη του παραπάνω γράμματος (το κείμενο το πήρα από το tro-ma-ktiko.blogspot.com). Πικρές αλήθειες τα όσα λέει, είναι όμως αλήθειες. Δεν μπορεί να έρχεται η καρα-επιτροπή εξετάσεων και να λέει κατόπιν εορτής ότι καταργείται ενα απο τα δοθέντα θέματα. Τότε όσοι έλυσαν ή επιχείρησαν έστω να λύσουν το επίμαχο θέμα σπαταλώντας πολύτιμο χρόνο και κατόπιν δεν τους έφτασε η ώρα για να λύσουν τα υπόλοιπα δεν αδικούνται; Δεν τους τσαλακώνει το σύστημα; Δεν καταστρέφει τα όνειρά τους, τις ψυχές τους; Δεν απαξιώνει τους αγώνες τους και τις προσπάθειές τους; Μία μόνο λύση μπορεί να γίνει αποδεκτή: να ακυρωθεί τελείως το συγκεκριμένο διαγώνισμα και να επαναληφθή η εξέταση του μαθήματος της Φυσικής σε άλλη ημέρα. Αυτό πρέπει να το απαιτήσουν άμεσα εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές. Sakis Salos


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβόμαστε την ελευθερία εκφράσεως της γνώμης και την ελευθερία του λόγου, γι᾿ αυτό είναι πιθανό να δημοσιεύσουμε και κείμενα που μας απεστάλησαν, με τα οποία μπορεί να μη συμφωνούμε. Τα άρθρα και τα μηνύματα που δημοσιεύονται εκφράζουν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν σημαίνει ότι υιοθετούνται από αυτό το ιστολόγιο (blog). Το παρόν ιστολόγιο (blog) δεν δεσμεύεται για δημοσίευση κάθε κειμένου που μας αποστέλλεται, ενώ διατηρεί το δικαίωμα να διορθώνει τις τυχόν ανορθογραφίες και ασυνταξίες των κειμένων ή να ενιαιοποιεί, όταν χρειάζεται, την ορθογραφία των συνεργασιών. Επίσης διατηρεί τό δικαίωμα να περικόπτει ή να αποδίδει περιληπτικώς το περιεχόμενο των δημοσιευομένων κειμένων ή να χωρίζει ένα μεγάλο κείμενο σε μικρότερες δημοσιεύσεις ή αντίθετα να ενώνει μικρά κείμενα σε μία ενιαία δημοσίευση, εφόσον δεν αλλοιώνεται το νόημα του αρχικού κειμένου. Η όποια διατυπούμενη κριτική ή αντίθετη άποψη (σε άρθρα ή σχόλια) πρέπει να είναι κόσμια και να αναφέρεται σε ιδέες, γεγονότα και διατυπώσεις και όχι σε πρόσωπα. Δεν επιτρέπονται η δυσφήμηση, ο χλευασμός, η επιθετική ειρωνεία, οι απρεπείς χαρακτηρισμοί, η βωμολοχία, η λεκτική βία, η συκοφαντία, τα προσβλητικά ή υβριστικά σχόλια, λέξεις χυδαίες ή σεξουαλικού περιεχομένου. Όποτε εντοπίζονται τέτοια μηνύματα-σχόλια θα τροποποιούνται ή θα διαγράφονται.